בידוד תרמי לקירות חוץ תרמלייף

למה תוכלו לצפות:

ציפוי תרמי חיצוני מבודד מחום, קור, רעש, אבק ומים. פתרון אופטימלי לבידוד תרמי על ידי יישום פשוט בעזרת מברשת, רולר או התזה באיירלס על גבי (כמעט) כל גימור של מבנה בין אם מדובר בשפריץ, שפכטל, בטון, טיח, עץ, פלדה או אלומיניום.

התשובה המנצחת להגנה מפני התחממות הבית או המבנה בקיץ הישראלי הלוהט, עם חיסכון של עד כ-40% בחום הנספג במבנה כתוצאה מקרינת השמש. נוסף על כך, הבידוד בריא לחלוטין ועמיד באש (דרגה A2).

ציפוי בידוד תרמי לקירות חוץ מתאים כשכבת בידוד משלימה או כשכבה יחידה בהתאם לרמת הבידוד הנדרשת. הוא מהווה איטום לקירות חוץ – אטום למים נוזלים ומגשר על סדיקה עד 0.5 מ”מ. הבידוד שומר על הקיר יבש ונושם כך שגם אחרי גשם שוטף הוא חוזר למצבו היבש והתפקודי, בתוך שעות ספורות.

המוצר המהפכני הזה, שומר על רפלקטיביות קבועה לאורך שנים רבות – אינו מתכהה, אינו דוהה, אינו מקבל קורוזיה ואפילו מתנקה מעצמו במי גשם/שטיפה קלה. כך, משדרג הציפוי את הגימור החיצוני של המבנה ושומר עליו מפגעי הזמן.

לחומר הבידוד התרמי יחס עלות תועלת מדהים, כשהוא נחשב למוצר נוח וחסכוני ביחס לכל שיטה אחרת בשוק עם עלות נמוכה למוצר וליישום במיוחד לאור עמידותו הרבה ששומרת על התוצאות והבידוד למשך שנים רבות.

גם אתם רוצים בית נעים ובריא יותר?

רוצים לקרוא עוד?

היועצים הטכניים שלנו מחכים לכם! השאירו פרטים