בניה ירוקה בישראל

ציפוי תרמי תרמלייף לתעשייה

עד היום יישמנו תרמלייף במפעלים רבים ושונים ברחבי העולם, בעיקר בגרמניה ובסין. בישראל כבר צופו מספר מפעלים (כגון מפעל בקיבוץ גזית).

מפעלים אלו זוכים בכל היתרונות של בידוד תרמלייף – השוואת ואיזון טמפרטורות בפנים המפעל, אשר מאפשרות מחד, סביבת עבודה מיטיבה עם העובדים ומאידך, מאפשרות ייצור טוב יותר של חומרי גלם שונים.

בנוסף, תרמלייף מונע היווצרות לחות ומכך גם עובש ובקטריות על קירות המפעל, דבר אשר תורם משמעותית לאיכות חומרי הגלם המיוצרים במפעל כמעט בכל תחום ייצור.

כמובן בל נשכח את הפן האסתטי, תרמלייף נשמר כחדש לאורך שנים ארוכות וקל מאוד לניקוי, דבר השומר על ניקיון המפעל ומראה נקי.

המגמה העולמית והמקומית הולכת כבר מספר שנים לכיוון ברור של בנייה ירוקה, החוסכת בעלויות חשמל ומשתמשת בחוכמה במשאבי הטבע. תרמלייף מאפשר למפעלים לקחת חלק במגמה הכה חשובה הזו ולהינות מתוצר מוצלח יותר, סביבת עבודה נעימה יותר ונקייה יותר וחסכון עצום בעלויות איקלום המפעלים ושימורם לאורך שנים.

בנוסף, חומרי הבידוד של תרמלייף משמשים להגנה מגשרי קור (לדוגמה: במסגרות חלונות מאלומיניום וברזל, תוכלו לקרוא עוד במאמר על פרויקט ToHa אמות

ונמצאים כעת בבדיקות מקיפות להגדרת התאמה לתעשיות שונות כגון:

  1. תעופה – חללי מטוסי נוסעים ותובלה.
  2. צנרת ותעלות מיזוג ומחליפי חום.
  3. הגנה מקורוזיה.

אם אתם מעוניינים לקחת חלק במגמת הבנייה הירוקה בישראל, לשדרג את המפעל שלכם ולהשיג את כל היתרונות שתרמלייף תספק למוצר שלכם, צרו קשר

גם אתם רוצים בית נעים ובריא יותר?

רוצים לקרוא עוד?

היועצים הטכניים שלנו מחכים לכם! השאירו פרטים